Chytrý docházkový systém pro moderní firmy
Ruční výkazy, papírové seznamy a nejistota, kdo je kdy v práci? S tím je konec.
Náš docházkový systém přehledně sleduje příchody, odchody, přestávky, nepřítomnosti i přesčasy – online, automaticky a bez chyb. Zaměstnanci se přihlašují čipem, mobilem nebo pomocí rozpoznání obličeje, vše je okamžitě dostupné pro personalistiku i vedení.
Systém je propojitelný s mzdami, plánováním směn i firemními pravidly. A hlavně – šetří čas a eliminuje chyby v evidenci.
Automaticky, přehledně, spolehlivě.
Docházka se zaznamenává automaticky – stačí přiložit čip, přihlásit se mobilem či biometrickými údaji. Přesně víte, kdy zaměstnanec přišel, odešel, jak dlouho pracoval a kdy si dal přestávku. Výsledkem je přesná evidence, férová kontrola a výrazná úspora času při zpracování mezd.
Personalisté mají okamžitý přístup k docházkovým datům, přehledům a výkazům. Vedoucí vidí přítomnost týmu v reálném čase. Zaměstnanci si mohou kontrolovat vlastní výpisy nebo žádat o schválení dovolené.
Docházkový systém podporuje práci na směny, pružnou pracovní dobu i home office. Vše v souladu s pracovněprávní legislativou.
Co chytrý docházkový systém umí?
- Online evidence docházky
Příchody, odchody, přestávky, přesčasy, dovolené i nemoc – vše v reálném čase. - Různé způsoby přihlašování
Čip, PIN, QR kód, mobilní aplikace nebo biometrie – dle potřeby. - Přehled pro vedoucí a HR
Kdo je právě v práci? Kdo chybí? Komu končí směna? Jasně a přehledně. - Podpora směnného provozu
Rozvrh směn, docházkové kalendáře a pravidla dle typu pracovního poměru. - Napojení na mzdy
Exporty pro mzdové oddělení i přehledy pro schválení nadřízenými. - Automatizace a schvalování
Žádosti o dovolenou, náhradní volno nebo přesčasy – digitálně a přehledně.
Jaké výhody vám systém přinese?
- Stop chybám ve výkazech
Přesné a automatické záznamy docházky – bez ručního přepisování. - Jednodušší plánování a kontrola
Okamžitý přehled o přítomnosti a absencích – pro vedoucí i HR. - Úspora času při zpracování mezd
Výstupy jsou připravené pro mzdové oddělení bez další práce. - Transparentnost vůči zaměstnancům
Každý vidí vlastní docházku, ví, kolik má dovolené nebo přesčasů. - Flexibilita pro různé režimy práce
Systém funguje stejně dobře pro kancelář, výrobu i práci z domova.
Jak probíhá implementace?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Analýza provozu a docházkových pravidel | Výběr hardwaru a způsobu přihlašování | Napojení na mzdy a HR systém | Testovací provoz a ověření výkazů | Školení a nasazení do praxe |
Zmapujeme docházkové režimy a typy pracovních smluv. | Navrhneme nejlepší řešení – terminály, mobilní přístup nebo kameru. | Propojíme docházku s výpočtem mezd, směn a nároků. | Otestujeme celý proces a ověříme výstupy pro mzdy. | Zaměstnanci dostanou přístup a podpora je k dispozici. |
Kdy má smysl zavést chytrou docházku?
- Máte více směn, poboček nebo kombinace office & výroby.
- Potřebujete zpřesnit výpočty docházky a snížit chybovost.
- Chcete zautomatizovat výkazy, schvalování a přehledy.
- Řešíte často reklamace nebo nejasnosti v docházce.
Proč si vybrat MARE GROUP?
🔹 Flexibilní řešení pro různé typy provozu
🔹 Intuitivní rozhraní pro zaměstnance i vedoucí
🔹 Možnost propojení s mzdami, HR a plánováním směn
🔹 Zkušenosti z výrobních i administrativních firem